Marijanova korona kronika

Utorak,31.8.2021.godine 26*C

Lito je

Lipo vrime

Šta reći nego, jee

Srića da volim muziku

K O R O N A – D A N T R E Ć I

Zove on,i zove ovi

Zovem i ja.

Brže prođe vrime

TV – utopija služi mi da brže zaspim

Izađen i na balkon da vidim kako je vani.

Prođe auto, koji na bicikli, netko i pješke.

S nekima i popričaš

Cesta je na dvadesetak metara od kuće.

9.08 ide susida iz dućana, okitila se kesama.

Stala.

-Dobar jutro, Rose, pozdravljam prvi, ka šta je i red

-Dobro jutro. i odma će te pitat, nemam ja puno vrimena

-Vridna si ti – potvrđujem

-Onda si se ti dobro pripremija, pa vidi koliko si rešta luka i kapule obisija

Tu moram reći da sam rešte luka i kapule obisija ispod terase da se bolje osuše

-Kako šta će, kapula će dobro doć uz pancetu, a luk je za urok.

-Koji urok, zezaš ti mene

-Ma ovo su mi donili moji, znaš imam koronu, a kapula i luk pomažu

-Imaš kronu – ispravi se sa onim kesama, šokirana, -Imaš koronu, Isuse

-Imam

A onda čuješ ono brzo pljucanje – tu, tu, tu, tu, tu- digne ruku sa kesom,prikrsti se i otpraši pljucajući

-tu,tu,tu,tu…

Pa ti budi pametan

Sad moram namjerno na balkonu šta više bit

Mahat ću ka drug Tito

PS. Naručija sam

-kartu deveru br.80 i 100

-pinel

-mali rodul

-četku za željezo

-kiselinu za ruzinu

-temeljnu boju – sivu

-lak boju – bijelu

-malu brusilicu

Piturat ću ogradu balkona , nakon desetak godina

Leave a comment